Oktatás2019-04-10T10:11:07+02:00

Rendkívül tudatosak a mai iskolások és óvodások a környezetvédelemmel kapcsolatban

2022. július 18.|

Összesen 253 alkotás érkezett be 16 megyéből és Budapestről – továbbá Szerbiából és Szlovákiából – az Apor Vilmos Katolikus Főiskola Hogy érzi magát a Föld? címmel meghirdetett országos kreatív alkotói pályázatára, amelyet a Föld napja alkalmából hirdetett meg az intézmény Matematikai, Természettudományi és Informatikai Tanszéke.

Ökofalu-kezdeményezés a semmi közepén – a Partizán új riportfilmje

2021. szeptember 9.|

A Nyimi Öko Közösséget 2010-ben olyan emberek hozták létre, akik már éltek magyarországi ökoközösségekben, de kiábrándultak azokból. Már az indulásnál leszögezték, hogy ezúttal az ökológiai szemlélet mellett a tudatos közösségszervezés is elengedhetetlen pillér lesz. A közösség aktív résztvevője a hazai és nemzetközi öko- és szolidáris

Sikeres projektet zárt a Máltai Szeretetszolgálat Iskola Alapítványa

2021. június 14.|

Az MMSZ Iskola Alapítvány 2021. 03. 31. napjával sikeresen zárta az EFOP-3.11.1-17-2017-00025. azonosítószámú, „Szülő-Suli” tanulók iskolai előmenetelének javítása és a korai lemorzsolódás visszaszorítása az iskola-család együttműködésre alapozott egyéni fejlesztésen keresztül” elnevezésű projektet.

Filmajánló: Ljasuk Dimitry – A Tisza nevében

2021. április 1.|

Emberközeli történet a Tisza és Kárpátalja hulladékproblémájáról és arról, miként küzd a két főszereplő és az önkéntesek az emberi felelőtlenség ellen a Tisza forrásától egészen a Fekete-tengerig – így mutatja be a Tisza és kapcsolódó vizeinek hatalmas szennyezettségét bemutató filmjét az ukrán-magyar gyökerekkel rendelkező természetfilmes

Műhelyiskola: második esély a lemorzsolódó fiatalok számára

2021. február 12.|

Lezárult az első negyedév az Innovációs és Technológiai Minisztérium támogatásából megvalósuló pilot programban, amelynek célja piacképes részszakmához juttatni a hagyományos oktatási rendszerből kieső fiatalokat. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Iskola Alapítvány eddigi tapasztalatai alapján a műhelyiskola hatékony és hiánypótló lehetőség a korábban már lemorzsolódott tanulók esélyeinek

Go to Top